PL / EN

pasekb90

bilety w cenie 10 zł (I pula) do kupienia:
* online na tickets.soundrive.pl
* w dniu imprezy w kasie Klubu B90 (ul. Elektryków, Gdańsk Stocznia)

WYDARZENIE NA FACEBOOKU

21 PAŹDZIERNIKA 2017 – CUBE 2: TRANSFORMATION APEX

Masywna piramida zawieszona pod sufitem byłej hali stoczniowej, użyta jako mappingowy ekran do stereoskopowych projekcji.

Już pierwsza edycja pokazała swój ogromny potencjał wizualny i muzyczny, tym razem zamierzamy podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej

Tym razem do ekipy, która będzie tworzyć oprawę wizaulną dołącza boros.tv, który do zastosowanych technologii doda Touch Ddesignera, a stereoko.tv zademonstruje świeży zestaw stereoskopowych scen generowanych na żywo w unity3D, doprawionych dynamicznymi teksturami, a wszystko po to żeby sprawdzić, jak daleko uda nam się zabrać tą iluzję. Trójka doświadczonych inżynierów obrazu – prawdziwi projection rebelliant przemienią dla was obrazem rzeczywistość, a gdyby tego było mało, całości towarzyszyć będzie nietuzinkowa muzyka elektroniczna.

DJs:
Jacek Sienkiewicz
Zamilska
SIMA

Projekcje:

triangle rebellion by
boros.tv and
stereoko.tv

Masywna piramida zawieszona pod sufitem byłej hali stoczniowej, użyta jako mappingowy ekran do stereoskopowych projekcji.
Już pierwsza edycja pokazała swój ogromny potencjał wizualny i muzyczny, tym razem zamierzamy podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej

Tym razem do ekipy, która będzie tworzyć oprawę wizaulną dołącza boros.tv, który do zastosowanych technologii doda Touch Ddesignera, a Stereoko.tv zademonstruje świeży zestaw stereoskopowych scen generowanych na żywo w unity3D, doprawionych dynamicznymi teksturami, a wszystko po to żeby sprawdzić, jak daleko uda nam się zabrać tą iluzję. Trójka doświadczonych inżynierów obrazu – prawdziwi projection rebelliant przemienią dla was obrazem rzeczywistość, a gdyby tego było mało, całosci towarzyszyć będzie nietuzinkowa muzyka elektroniczna.

Jacek Sienkiewicz
15 lipca tłum fanów wysłuchał premiery albumu „9702” na Ulicy Elektryków przed B90, teraz zapraszamy na trzygodzinny set do wnętrza klubu. Najnowszy materiał Jacka Sienkiewicza to zbiór niepublikowanych dotąd, zaskakująco świeżych archiwaliów z pierwszego okresu działalności.

Pierwszą fascynacją był dla Sienkiewicza hip-hop, później przyszła kolej na techno – muzykę wówczas mało znaną w naszym kraju. Przywiezione z Berlina winyle producent zaczął prezentować jako DJ, ale fascynacja brzmieniami z Detroit i minimalem była tak silna, że wkrótce zdał sobie sprawę, że bycie prezenterem to za mało. Efektem prac nad własnymi produkcjami była płyta „Recognition” wydana w 1996 roku, dostrzeżona przez wąskie wówczas grono fanatyków gatunku, którą zdobył sobie uznanie zarówno w kraju jak i za granicą. Recognition to także nazwa niezależnej wytwórni płytowej założonej przez Sienkiewicza w celu popularyzowania utworów własnych oraz zaprzyjaźnionych wykonawców.

ZAMILSKA
Muzyka Zamilskiej rozpoznawalna jest poprzez ciężkie, rytmiczne, wypełnione basem brzmienia. Pierwsze skojarzenie – techno. Jednak jej muzyka wybiega poza definicje tego gatunku i niełatwo ją zaszufladkować. Oscyluje pomiędzy elektroniką, world music a noisem. Na scenie Zamilska emanuje energią, a każdy koncert to żywiołowa dawka monstrualnego basu i potężnych bitów, wprowadzająca publiczność w taneczny trans. Ostatnie wydawnictwo („Undone”) czerpie inspiracje z różnorodnych źródeł – od surowych brzmień z rodzimego Śląska precyzyjnie przeplecionych plemiennymi śpiewami oraz orientalnymi dźwiękami poprzez mechaniczne odgłosy aż po industrialny brud.

Debiutancki album Untune z 2014 umożliwił Zamilskiej zaistnienie na rynku muzycznym nie tylko w Polsce, ale też za granicą, a także występy w całej Europie. Zamilska zadebiutowała utworami „Quarrel” i „Duel 35” (który rozbrzmiał nawet podczas pokazu domu mody Dior w Tokyo). Miała również okazję pracować nad projektami muzycznymi (remiksy) oraz modowymi. Stworzyła oprawę muzyczną do pokazu mody „Hold the Rivers” projektanta Michała Szulca. Na swoim koncie ma kolaboracje z Marią Peszek, dla której wykonała remiks utworu „Sorry Polsko” oraz jego wspólne wykonanie podczas cyklu Męskie Granie. Na zaproszenie radiowej Czwórki narodziła się współpraca z polskim raperem Quebonafide. Artyści wspólnie nagrali utwór pod tytułem „Święty Spokój” w ramach cyklu Żywy Gig.